تحلیل بیت کوین

یا ابوالفضل ریزش سنگین داره دوستان پله ای نقد کنید
منظورم اینه همه یه جا نفروشید (پله ای اگر رفت بالاتر بفروشید)

از کجا میدونی دقیقا..
بازار کریپتو رو احتمالاته…
راستی داره فنر جمع میکنه
از کجا معلومه که روبه بالا پرت نشه…
همچین با قاطعیت میگی من خودمم شک میکنم…
از کجا معلومه که این خبر هارو شایعه نمیکنن.که مردم برن طبق خبر سل شورت بگیرن یهو یکی یه سرمایه بزرگی لانگ رو وارد بازار می‌کنه ملت ها یا استاپشون میخوره یا میترسن میفروشن…پول میره تو جیب بالایه
همیشه یادت باشه جایی که بقیه ترسیدن طمع کن
زمانی که بقیه طمع کردن تو بترس
راستی بازار پیش بینی شدنی نیست

چرا الکی مردم رو میترسونی بیسواد
همه توضررن حالا میخواد بازار یه خورده رشد کنه میگه ریزش. بعضیا فک میکنن تحلیلگری باکلی ضرر میزنن بیرون تا بخودشون میان میبینن بیت رفت بالا
ضرر در ضرر.
:+1:افتاد:+1: