حجم معاملات و در کنارش ارزش کل بازار در حال پایین آمدن است.فاصله ارزش کل بازار این ارز با سکه در گردش و همینطور گزینه عرضه کل آنقدر زیاد است که پیش بینی صعود این ارز نه تنها غیر محتمل است بلکه در نقطه مقابل سقوط آن محتمل تر به نظر میرسد.
با توجه باینکه ارزش کل بازار فعلا صعودی بوده و اغلب سبز هستند اما این ارز دائما با کاهش همراه است.با توجه به تعطیلات آخر هفته و کاهش معاملات به نظر میرسد سیر نزولی ادامه دار باشد.
از لحاظ متغیرهای تعیید کننده ارزش یک ارز و در نهایت قیمت نهایی این ارز فاقد هر گونه پشتیبانی میباشد و با توجه به عدم هرگونه برنامه از سوی تیم سازنده این ارز فعلا تحت کنترل تعدادی صراغی و نهنگ جهت فروش دارائی های خود به بالاترین قیمت و در نتیجه ضرر کمتر میباشد.
لذا هرگونه سرمایه گذاری جدید مصداق بارز ریسک کاملا پرخطر میباشد.
جهت درک بهتر میتوانید مقادیر این ارز را با نمونه مشابه اش ustd مقایسه کنید.
من هر بار میام نگاه کنم بچه ها چی نوشتن میبینم این احمد یه صفحه بازم انشاء مسخره نوشته…داداش به خدا کسی به حرفای تو کاری نداره..خواهشا بس کن چقدر چرت میگی…
عهههههه
ول کن دیگه
آقا باشه فهمیدیم شما استاد شما کار بلد
بیا پایین دیگه سرمون درد گرفت
یه بار دیگه کامت بذاری خش تکت رو میکشم کلت ها
نامه رسمی ب دادگاه مگه..
صرافی نه صراغی…اخه شک نکن میره بالا توهم بخر چیه دری وری ی ساعت نوشتی
ارزش جواب دادن رو نداری
خیلی بیکاری نه میشه شما تعیید نکنین بزارین بقیه تایید کنند
به حرفش گوش نکنید اندازه ■■■ نمیفهمه
واقعا نمیدونم هدفت چیه از این چرت و پرتا فقط واسم ثابت شده خیلی ■■■■ و بی خانواده ای
بیا پایین توچی میفهمی آخه؟
بزارتامیتونه این دوزاری بزرد ![]()
من اصلا متوجه نمیشم چی میگی.3بارخوندم چیزی دستگیرم نشد.تبرزدی برادر
این احمدآقا به نظرم تررانداره ولی باتوجه به مطالب زیادی که مینویسه احتمالا ترامیندازه.
■■■■■■ ماذر جبده
سلام این همه ارز داریم بدون پشتوانه ولی قیمت داره وهیچ اتفاقی هم پیش نیومده حالا اگه این هم مثل ارزهای بی پشتوانه دیگه و فقط با هولدرش بره بالا چی میشه
این ارز فعلا پول هوشمند ازش خارج شده.سودشم بردن .این دست و پا زدنهای الکی و حجمهای کم ارز رو تکون نمیده.بیت هم کم کم وقت ریزش رسیده. اگه خرید نزدین فعلا خرید نزنید.استعداد تا 042 رو داره. اینکه دوستانی که توی ضررن ناراحت بشن طبیعیه.ولی باهاش کاخ ارزو نسازین.
با این همه بدوبیراه برو … دیگه .هرزچنه مردمی تو
این حاج احمد ازاونایی هستش که روزی ۱۰بارعکس خودشون رو تو اینستا به اشتراک میزارن