خارج شدن از بازار در اولین صعود

ببینید دوستان حتما با اولین بالایی خارج بشید

فومو بهتون دست نده دیسلایک یا لایک کاری برای من نمیکنه من دنبال فالور نیستم
من چیزی که میبینم خوب نیست

حتما خارج بشید لطفا با اولین بالایی کندل ماهانه بعدی ریزشی هست

یبار میگی صعود داریم یبار میگی خروج بزنین خودت با خودت چند چندی کامنت قبلیت گفتی تو ۲۲ الی ۲۲۵۰۰اصلاح داریم نترسید خروج نزنید الان یه چیز دیگه میگی کلا خاموش بشی بهتره

دمت گرم داداش انشالله همیشه خیر ببینی

مگه اینجام فالور جمع میکنن؟

ببند اون دههنتو هی میای میگی که چی …خا تو برو خارج شو به بقیه چیکار داری …بچه ک وووووو نی