تحلیل بازار و نقش مافیا

اخرین لحظه سرگرمی مردم داره تمام میشه و مافیا یکم دیگه تو این قیمت ها دارن بازی میکنن که آمادتون بکنن برای ابر ریزش باحال،،،،،تا زمانی که فیتیلش دست خودشه و‌همه کاره خودش و دنبال دلاره و‌همه را جمع کرده برای خودش،اخه مگه مغز خر خورده به شما دلار برگردونه…هیچ کس تو این اوضاع اقتصادی خراب و داغون که عاشق دلاره نمیتونه برگرده به این جمعیت و چند تا کشور جهان سومی که منتظر نشستن دلار مفت بهشون بگردونن،،،اونم از دست مافیا…این سری از اون تو بمیریا نیست،یک زمانی چهار تا دونه ارز بود و جمعیت پشتش هم کم بود و اولش دونه پاشی کردند چهارتا سود دادند برای تبلیغشون و الان با این همه ارز و این همه جمعیت نشستند دنبال دلار مفت اصلا نشدنیه…خواهید دید اگر پول مفت میدادند از ما زرنگ تر خیلی بود تو کشورهای پیشرفته و نمیرفتند صبح تا شب کار کنند و مثل شما نشسته بودند دنبال اونم دلار مفتی

ممنونم اقا زرنگه واقعا تو جوز که مطالب فهمیدی مردم زرنگ جهان ایا نفهمیدن واقعا ساده ای که داری این سناریو اینطوری میبینی.هنوز مونده اون جاهایی که بخواد کسی خالی کنه.بیت کوین و ارز پول اینده جهان خواهد بود اینو بخاطر بسپارید پول دیجیتال اینده

با اینکه تا خر خره رو مالم ولی دهنت طلا:+1:

تو خفه بشی کسی نمیگه لالی ■■■■!!!

هی میگی جهان سوم، جهان سوم، اسکول تو خودت جهان چندمی؟؟اگر دلار مفتی نمیدن، برو از صف بیرون، دلار نمیدن دیگه، برو همون جهان اول دلار بگیر. والاااا، یه سری مریض اینجا هستن که، همش سمپاشی میکنن، آقا اینجا کلاهبرداری، دزدیه،دلار نمیدن، پس تو اینجا چیکار میکنی، اگه کلاهبرداریه پس برو، چرا تو ارز دیجیتال ودر مورد کریپتو کامنت میزاری. بخدا خودت از همه بیچاره تری. هممون تو ضرریم، همه اعصاب داغون این آدمای بیمارم همش نمک رو زخم میپاشن

بچه جون بیا پایین کم ..بگو سرمون درد گرفت

سلام دوست عزیز
به فرض که چهار تا کد بی مصرف باشه حالا که قیمت داره و داره خرید و فروش میشه پس قیمت همینه
اگر اینحور حساب کنی طلا هم همینه .مگر طلا چه کاربردی داره بخصوص بصورت سکه که کاربرد تزیینی هم نداره.یا اشیاء قدیمی وقتی میلیاردی خرید و فروش میشه مگه چه کاربردی داره.همه چیز که آب و نون نیست

الان همه پولها دیجتالی شده اند کی الان پول کاغذی دستش میگیره مگر فقط برا کرایه تاکسی حتی ریال خودمون الان ديجيتال است کنترل و مدیریت پول هیچ موقع از دست حکو مت ها خارج نخواهد شد اگر خارج شود همين میشه که هزاران رمز ارز بی خاصیت و بی پشتوانه برا خودشون بالا پایین می‌شن هر لحظه هم پودر شوند و از بین بروند امکانش هست