بیت کوین و دسیسه

بیت کوین یک پروژه سری جهت سوزاندن دلارهای بدون پشتوانست . تا زمانیکه اوضاع بین‌الملل تورمی هست ، بهترین کار برای کنترل تورم ، جمع کردن نقدینگی از بازاره .واقعا واسه آمریکا چی پروژه جهانی ای بهتر از بیت کوین میتونه دلارهای بی پشتوانه شو از سرتاسر دنیا جمع کنه . دوستان یکم فکر کنید !!!..

زیاد جنایش نکنید آینده جایگزین سیستم پول فیات هست.

خوب این دلارهای که میفرمایید باید چطور جمع بشه؟
اول اینکه یکی باید یه چیزی بابت دلار بده که دلار بدون پشتوانه جمع بشه،
یعنی خود آمریکا باید بیت‌کوین پخش کنه دلار جمع کنه که مشخصا هیچ دولت عاقلی تو این ریزش این کار انجام نمیده مگر اینکه خود اون دولت چیزایی میدونه که دنیا نمیدونه، مثلا اینکه میدونه ارزهای دیجیتال نابود خواهند شد که این فرضیه از محالاته…،
دوم اینه که کل سرمایه کریبتو به یک تریلیون دلار هم نمیرسه و در اوج فقط تونست به 3.5 تریلیون برسه و بهتره بدونید این مقدار در مقابل ارزش اقتصادی جهان که نزدیک به 100 تریلیون هست عدد زیادی به حساب نمیاد.

این چه پروژه سری هست که توعمومیش کردی ، اوف بر تو