ورشکستگی سلسیوس و تاثیر آن بر بازار

باسلام خدمت همگی عزیزان ودوستان
به شدت پلتفرم سلسیوس رو زیر نظر داشته باشید.وکلای شرکت سلسیون چهارشنبه برای فصل۱۱ورشکستگی اقدام کردند اگه حمایتی از سمت قانونگذاران صورت نگیره قضیه لونا اینبار برای این شرکت اتفاق خواهدافتاد.درشرایط کنونی کف بازار ۱۷هستش وهمونطور که قبلا به شما عزیزان اطمینان دادم با توجه به مقدار حجم پولی که دربازاروجودداره وکلی شرکت سرمایه گذاری کردندکف بازار ۱۷هستش. ولی نه از صعودونه از نزول های انچنانی که دوستان حرف میزنند وهرروز البته(حدود۹۵درصد) برای طنز اینجا ثبت نظرمیکنند خبری نیست.ولی قضیه پلتفرم سلسیوس رو به شدت زیرنظرداشته باشید که اگه حمایت نشوندو برای فروش بیت کوینهای خودشون اقدام کنند حتی شرایط از زمان ریزش لونا که مجبور به فروش بیتهای خودش شدوبازار با اون ریزش مواجه شد به مراتب پیچیده تر هستش.(دلیل پیچیده تر بودنش هم مابقی شرکتهایی است که سرمایه گذاری کردند چون ممکنه هست که قراردادهای اونها هم لیکویید بشه وقدرت جایگزینی رو نداشته باشند)پس مراقب سرمایه گذاریتون باشید.البته امیدواریم که ازسمت قانونگذاران حمایت بشوند واین اتفاق نیوفته ولی حتما پلتفرم سلسیوس روزیرنظرداشته باشید.انشالله همگی درکنارهم سود کنیم وبا هم دیگه خوشحال باشیم وبخندیم نه اینکه به هم دیگه بخندیم.

میشه گفت آینده ( حداقل کوتاه مدت ) بازار وابسته به سلسیوس می باشد .
شرکتی که سیستم وام دهی اون از عهده پرداخت وام خودش تا این لحظه نتونسته بربیاد .
و احتمالا مجبور به فروش بیتکوین های خودش بشه .

بله چون روزچهارشنبه هم تمامی وکلای شرکت ورشکستگی رو به قانونگذاران اعلام کردن ودرخواست حمایت کردند ولی به احتمال زیاد موفق نمیشوند وبیتها رو مجبوره بفروشه.فقط صرافی FTXحمایت کرده وحتی گفته که شرکت رو میخره.دوستانی که میتونن پلتفرم رو پیگیری کنند واخبارش رو بذارند میتونه خیلی به همه کمک بشه.