صراحتا با کمال سلامتی میگم نظرات و حرفهام الکی بوده و اشتباه کردم و تمام حرفهام از سر بیسوادی و جهالت بوده فکر میکردم خیلی حالیمه اما از نفهمی وحسادت اظهار نظر میکردم از همگی حلالیت میخوام آدمیزاده دیگه اشتباه میکنه
آخی دلمان سوخت کاش زمین دهان باز میکرد و من را میبلعید
این حرف هارو به خودتون نزنید فدای سرتون، گاهی اوقات اوضاع مالی یا بعضی شرایط به آدم فشار میاره که دوست داره یه جا خودش رو خالی کنه.
مرسی از شما که شعور و فهم بالاتون رو رسوندین
باشد درس عبرتی برای دیگران که عذرخواهی کار قشنگیه
دکتر بهت خبر بدی داده خدای نکرده
من از همچین آدم هایی که خودشون رو به مظلومیت میزنن خیلی بدم میاد _ ولی ! ولی بیشتر از این ادم ، از اون دسته ادم هایی که با حرف اینا خام میشن و لایکش میکنن بیشتر بدم میاد
ذات یک انسان هیچ وقت تغییر نمیکنه _ فردا که بازار منفی شد باز کامنت هایه ایشون رو بخونید ببینید چقدر سم پاشی میکنه !
منظورتون رو نفهمیدم؟؟؟
درود به شجاعت شما برادر عزیزم
باباااااا فدا سرت ،اتفاقا خیلی ام خالیته دادا،شکسته نفسی نفرمایید،![]()
![]()
احسنت به شهامت شما
خودتی واقعا!!!؟؟عجب،،عجب،،اگه خودت هستی وکسی باحرفهای توضررکرده باشه یافروخته باش وپشیمون،،،وای بحالت،،ایشالله حلالت کنن
دم شما گرم دوست عزیز
ممنون از شجاعت و صداقتت
درود بر شرفتان… تواضع را با خاک یکسان کردی. ایول… حلال اولسون ![]()
![]()
همینکه به اشتباهت پی بردی قابل تحسینه
چقد خودتو اوردی پایین یه پیامی بود نیاز به ایقد خار شدن نداشت![]()
دوستان سابقه ی پیامها رو چک کنید این من نیستم. اویکل فکر کرده اگه بنام من پیام داد ملت شیبا میخرن این ■■■■■ پولدار میشه![]()
![]()
![]()
![]()
مردم میان اینجا چهارتا تحلیل بخونن نه اراجیف تورو برو تو اینستا یه پیج بزن اونجا دم از انسانیت بزن
این به اون در تو صفحه بیت چیز خوری کرده بودی
حالاخوردی
آفرین . اگه واقعا راست میگی که مردی .
روز مرد بر هر چی آدم با مرامه مبارک باد .
اینقد احمقی که فکر میکنی اگه با نام من کامنت بزاری شیبا میره بالا![]()
![]()
![]()
![]()
سابقه ی کامنتهات هست ابله![]()