در جواب به کاربر M_n
دوست عزیز الحق درست گفتی
همه فکر میکنن کسی جز ماها نمیدونه لونا پودر شده آخه اگه بخواد رشد کنه که طرفی که 250000بیت داره میاد صدتا شومیفروشه از این میگیره و الان ارزش بازار 10ملیارد بود نه این قد کم خودتونو فریب ندین همرو دور میزنن اونی که از همه بیشتر امید داره به لونا الکی صابون به دل خودت نزن خبری نیست مطمعن باش با اطمینان کامل میگم و یادتون باشه اگه لونا رشدی بود تمام سرمایه دارای جهان الان رو این بودن همه ارزا رو بی خیال میشدن اگه این حرفارم میزنم فقط برا کسایی میزنم که چن ماه پیش که دوج کوین 50سنت بود میگفتن دوج یک دلاری تا خیلیارو بدبخت کردن
اگه همه پولدار ها زرنگ بودن بیت کوین ۱ دلاری میخریدن
شیبا با کلی صفر میخریدن
حرفا میزنید در حد جک
پس تو این جا چیکار میکنی برو همون ارزهای دیگرو بخر دیگه هم اینورا پیدات نشه
واقعا خودت خنده ت نمیگیره ازحرفات؟!ازایلان ماسک گنده ترداریم؟هنوز روی دوج مونده و اصلاح جزیی از بازاره اگر اندکی معلومات داشتی و با سیستم های ICT واسمارت مانی اشنایی داشتی الان میدونستی که اومدن دوج به این قیمت روال طبیعیه بازاره وغیرازین می بودبایدشک میکردی به مارکت…بنطرم زیاددست وپا نزن دیگه کسی پولشو توبورس نمیاره وکتوکا بخره![]()
توکنسوزی ۱/۲ لونا و استیبل لونا در چند صرافی شروع شده بعدش هم بایننس شروع میکنه که اگه شروع کنه همون روز اول یه پامپ ۲۰۰ درصدی به بالا رو رقم میزنه
سلام خدایی راست میگی کسی بجز ما خیال پردازها این ارز را نمیخره
کتوکات با حال بود خدا حفظت کنه.
همون سرمایه دارها و نهنگ ها اگر میتونستن پیشبینی کنن قبل ریزش لونا هاشونو میفروختن..
ولی نتونستن و اشتباه کردن