سوال در مورد استخراج اتریوم

سلام استخراج اتریوم داره تموم میشه؟
بنظرتون چقدر احتمالش هست که تموم نشه حالا حالاها؟
ممنون میشم دوستان اگه اطلاع دارن جواب بدن.

والا احتمال هر چیزی هست ولی الان ۲-۳ ساله اون اوایلش هر ۶-۷ ماهی یکبار میگفتن تموم میشه بعد کم کم شد هر ۳-۴ ماهی یکبار الانم حدودا هر ۲ ماهی یکبار میگن تموم میشه پس احتمال تموم نشدنش بیشتره چون فعلا شبکه نیاز به تست داره و باگ ها برطرف بشه و تمام اینها حتی بعد از راه اندازی هم ممکنه مشکل درست کنه و یا حتی دوباره برگرده به جایی که الان هست
پس با خیال راحت ماین کن اتفاقا من فکر میکنم کسایی که الان ریگ میخرن اصل پول رو زودتر برمیگردونه براشون چون کارت گرافیک ها قیمتاش خیلی ارزون شده