سلام عرض ادب .من حدود دو ساله البته یه مقدار کمتر تو این بازارم .خیلی خیلی باخت دادم .بیشتر از خیلی از شماهایی که اینجاهایین .ولی وچبه این نتیجه رسیدم هیچ چیزی مثل صبر نمیتونه باعث رشدمون تو این بازار بشه .بهترین ارز هم برای هولد همین اتر کلاسیکه .اترکلاسیک فانتوم دات دوج بی آن بی و کاردانو حتما اینها رو تو سبدتون داشته باشین .مثل من ارز اشغال نخرید .
پس معلوم شد اشغال خریدی باخت دادی
خوب می رفتی رو یه گاری نون خشکی کار می کردی بهتر بود برات البته برای امثال شما هنوز دیر نیست
البته واسه شما هم دیر نیست میتونی بری رو گاری نون خشگ جمع کنی به جای این زر زدنت به تو چه کی چی خریده داری توهین میکنی اینجا مونگول
مگه چی گفت اینجوری جواب دادی روانی
من که بی ادب نیستم .ولی میخوام بهت بگم که فحاشی و تمسخر کاری نداره و همه بلدن .کاری داشتم ولی بابات و ننت نبودن که ببندمشون به گاری .من شت کوین خریدم دارم میگم تازه وارد ها نخرن .امثال توی اشغال تو همه صفحات هستن .راحت باش .اسمت رو از بیستون تغییر بده و بزار بیشرف
شرم آوره این طرز صحبت کردن
حاجی چرا اینقدر دلت پره؟ بنده خدا چیزی نگفت که داستان خودتو بهش نسبت دادی.
گاری دارم ولی بابات نبود که ببندمش به گاری .مادرتم که متاسفانه جفتک میندازه اذیت میکنه .راستی اسمتم تغییر بده .بزار یا بیشرف یا بیپدر یا ■■■■■■■
اینایی که گفت بجز دوج ارزای خوبیه نمیگم ۱۰۰ درصد ولی خوبن، در ضمن اینارو گفت شما بخرید نه مثل من ارزای بدرد نخور بخرید ، یعنی خودش اینارو نداشته و توی این مدت تجربه ثابت کرده اینا خوبن
اخه تو شخصیت داری بیشعور