انتقاد از تحلیلگران و بازار

قابل توجه اونایی که میگن لونا خوب نیست وبالا نمیره کافیه یکی دوتا نهنگ ازش بخرن ودوتا مثبت 5بخوره اونوقته که دیگه هیچکس به گردشم نمیرسه لایک بزنی این که گفتم میشه شک نکن

به جملات زیر توجه کنید، این صحبت ها از زبان مسئولین پروژه لونه شنیده شده است و دست آخر هم پیش بینی قیمت از سایت های تحلیلی طی،سال های آینده برای لونا

شما دوستان از تجلیل گران و عاملین شبکه بیشتر می‌دانید؟

واقعا یک حرف منطقی بیاین بزنید

، کدوم نهنگ میاد با این وضعیت ورود کنه، برادر من حتی اگه توکن سوزی هم بشه باز از بین بردن تورم این پروژه زمان‌بر هست چرا بدون مطالعه و تحقیق از روی احساس نظر میدید


👇

_وقتی در مورد آینده لونا کلاسیک سوال شد، آنها چشم انداز منفی را برای توکن بیان کردند.

_فکر نمیکنم آینده زیادی داشته باشه

_به نظر نمی رسد که به طور کلی پتانسیل قابل توجهی داشته باشد

_دو کوان، مدیر عامل آزمایشگاه‌های ترافورم (TFL)، کمترین مشارکت را در اتاق مشورتی که قبل از راه‌اندازی زنجیره جدید ترا یعنی Terra 2.0 ایجاد شده بود، داشته است

اينجا بورس نيست مثبت ٥ بخوره فقط زمان لازمه يا بايد تريد كنيد كه امسال برا اين كار خوبه يا هم بخريد ديگه نگاه نكنيد تا ٢٠٢٥