دقت کردید برای اولین بار حجم معادلات رسیده به 2 میلیون دلار؟ دقیقا بعد از اینکه مدیر بایننس گفت بی بی دوج هولدرهاش فیکه و ارز کلاهبرداره ، نه تنها قیمت ریخت بلکه حجم معاملات هم داره به صفر میرسه. ظاهرا آب پاکی رو ریختن توی دست هولدرها و دیگه بی بی دوج به پایان رسیده
قشنگ معلومه تازه واردی عموجان. این حجم از معاملات قبلا هم اتفاق افتاده بود و حتی تا یک میلیون و چند صد هزار دلار رفته بود. مدیر بایننس قبل از لیست کردن شیبا گفته بود به هیچ عنوان تحت هیچ شرایطی قصد لیست کردن هیچ میم کوینی رو نداریم اما بعدش شیبا رو لیست کرد. شما هم اگر ناراحتی تشریفتو از این صفحه و این ارز ببر جناب گوه پاش
گلاب ب روت داره میره پایین
بیبی پرچمش بالاست