تحلیل و پیش بینی قیمت

۳ روز پیش گفتم تا ۸۲ و حداکثر ۷۵ میاد پایین. تو همین صفحه پیامم هست.
دیشب ۸۲ رو رد کرد و تا ۷۹ اومد.
البته ۶ نفر دیسلایک زدن، چون بعضی ها وقتی واقعیت رو بهشون میگی ناراحت میشن.

داداش من ۵ روز پیش گفتم (بیت بیاد پایین این ارز قدرت زیادی نشون میده) دیسلاک میکردن و میگفتن تو جا موندی بخاطر همین اینارو میگی

همون.‌ روند نزولی رو میبینی، میای اینجا میگی، بجای اینکه برن به نمودار نگاه کنن و به فکر چاره باشن دیسلایک میکنن، بعدش که وارد ضرر شدن، به ارز و کریپتو لعنت میفرستن

این اصلاح بود یا ریزش

فعلا شبیه اصلاحه چون جا داره تا کف کانال صعودی خودش بیاد.
باید دید فردا چی میشه.
اگه کف کانال صعودی بلند مدت خودش رو شکست نبدیل به ریزش میشه