اومدن 150 تومن آوه خریدم این دو روز 30 تومن رفت تو ضرر اینم از خرید الکی و هیجانی هی خداااااا فکر هم نکنم برگرده بازم بیشتر میریزه مطمئنم
تاحوالی۶۵ منتظرش باشید
تا یک هفته دیگه ریزشی خواهد بود
توهمون ملخ باشی بهتره
ساعت ۱۸ و ۱۰:۳۰ احتمال ریزش
زود خریدی ولی الان که خریدی زود نفروش.
داداچ نفروشی پنجشنبه صب از ۸ تا هشتو نیم ۹۴ رو تاچ میکنه
آوه این چند روز کی رفت ۱۵۰ فقط چرت پرت بلدین بگین
سلام بی زحمت میایی وات ساپ
■■■■۸۴۰۳۴۶۹