بخرید وقت رشد
درساعاتی ک یکم میاد پایین خرید بزنید که کلی سود منتظرتونه
حرف بقیه رو هم تف کنید بیرون خدایی اگه دروغی تو حرفامه سود میکنید
رو چه حسابی میگی سود ؟
من خودم وقتی پایین تر قیمت بود خریدم چند واخد اتریوم رو
الانم سود شو میبینم و دنبال این نیستم جیب ایرانی جماعت رو خالی کنم کخودم سود ببرم
پنج ساله تو اینکارم الان تا خود شهریور پول بزاری سود میبرید خداییش اگه لاف میزنم حرف سنده میتونید قیمت هارو تحلیل کنید واس خودتون و سود پولتون رو ببینید بعد خرید زدن بعد چند هفته نزدیک ب یک ماه و حال ش رو ببرید