حمله چین به تایوان

سلام بر دوستان عزیز به نظر بنده بهترین ارز که الان میتونیم روی اون سرمایه گذاری کنیم همین ustc هستش چون همه ارز ها رشدشون رو کردن این ارز تا پایان ۱۲ مرداد به احتمال بنده یه پامپ عالی خواهد داد پس بخرید که سود کنید

سلام دوست عزیز
این احتمالی که میفرمائید بر چه اساس و منطق و تحلیلی هست؟اگر بفرمائید ممنون میشیم

خالی مالی نمیبندی که ننه؟؟؟؟

سلام چون طبق مشاهدات بنده این حدود ۱۴ الی ۱۷ روز قیمتش از ۲۰۰ میشد ۲۳۰ و بعد نیومد پایین بنده احتمال میدم الان هم می خوان همینطوری مردم رو پیاده کنم چون چطور ممکن قیمتش از ۱ دلار به ۳٫۵ سنت برسه تو صندوق ust قبل حدود ۱۰ میلیارد دلار پول بوده یعنی از این پول زیاد حتما یکمی شو خودشون خوردن و الان می‌خوان با اون پول یکمی قیمتش رو ببرن بالا. پرنده احتمال میدم حتما نمی‌گم پول زیادی هزینه کنید. حداقل ۴۰۰تا۵۰۰ واحد اگر خواستید خرید بزنید

سلام پیاده کنند و بنده احتمال میدم

400واحد حالا میگیم پامپم کرد خب سودش کجاس.با ریسک و شاید و حرس خوردن یه ضره سود میکنی.کلا 400هزار تومنت میخاد چقدر بشهاخه؟؟؟؟؟بشه دو ملیون ن بشه 3ملیون.ن بشه ده ملیون.اخه این سوده.حد اقل یه خرید تپل بزنین سود تپلم ببرین.

سلام نه این رو برا اونایی میگم که از ریسک میترسن. اما به نظر بنده یه ۱۰۰۰۰ تا بخریم خوبه