سلام دوستان ای ارز برای سیو دوساله چطوره
اگه کسی اطلاعات داره راهنمایی کنه
اگه واقعا واس 2 سال میخوای عالیه
بالا توضیح دادم بسیاربنظرم مناسب 2ساله است
بسیار عالی مخصوصا اگر در ولت اصلی خودش (polkawallet) به همین مدت bond کنی و دقیقا بعد از ۷۱۳ روز حالشو ببری از تناظر یک به یک استیک ، یعنی هر چندتا داشته باشی ، همون مقدار هم بهت خواهد داد، و هم از قیمت بالاش حال کنی
بنده خودم ۵۲۴ روز گذشته
فقط حیف که اون موقع بالای ۳۰ دلار بود
انشالله که در ۲۰۰ روز آینده قیمتش برام جبران شه و از دو برابر شدن استیک هم حال کنم