تحلیل

یه تحلیل ساده بگم بازار در کوتاه مدت صعودی هست تا۲۶ یکم بیشتر ولی روند بلند مدتش هنوز نزولیه یعنی اگر برسه ۲۶ و۲۷ ونتونه ادامه بده (۸۰درصد)اونوقت باید کف جدیدی روبیاد پایین یعنی پایینتر از ۱۷که کفش بود..به همین سادگی

خب چرا باید برسه به 26 یا 27 و نتونه ادامهبده شاید اصلا از همینجا که هست نتونه ادامه بده و بیاد پایین:thinking:

آفرین به تو نهنگ

اتفاقا برعکس
خواب 26 رو هم قبل از رسیدن به 19 نمیبنی با این شدوهایی که تو چهار ساعته به بالا زده
روند یک ماه دیگ که دامیننس تتر پولبک خودشو به خط حمایت شکسته شده خودش بزنه و بعد بریزه صعودی خواهد شد
یا حق