خواستم بهتون بگم که تعداد عرضه کل منهای تعداد سکه در گردش چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد توکن هست که این تعداد دست خود تیم لوناست و چیزی که من فهمیدم توی این چند وقت اینه که اینا روزی حدودا ۵۰۰ میلیون توکن (در حالت خوشبینانه) به سکه در گردش اضافه میکنن که یعنی به مردم بیچاره فرو میکنند , حالا چند تا نکته پیش میاد ، یک اینکه اگر به فکر نجات پروزه هیتمد چرا خودشون این همه سکه رو نمیسوزونن ؟؟
چرا باید یه تیم دیگه بیاد یه پروژه ای رو دست بگیره که خیلیا رو بدبخت کرده که حتی خود تیم لونا حاضر به سوزوندن سکه های خودشون نیستند
حالا همون طور که بالا گفتم حداقل دو سال طول میکشه تا سکه های دست خودشون رو به مردم فرو کنن پس تا این اتفاق نیفته یا خودشون توکن های باقی مونده رو دستشون رو نسوزونن هیچ پامپی منطقی نیست ، پس خواهشا اگه مثل من تو خواب غفلت بودید و به امید اینکه یه روزی لونا میلیاردرتون میکنه هر روز اینجا رو چک میکردید بهتره برای میلیاردر شدن به فکر راه های دیگه باشید و به اندازه ی کمتر از یک میلیون توکن برا خودتونم نگه دارید چون اگه بخواد بره بالا با یک میلیون توکنم میلیارد میشید …
این اخبار توکن سوزی و فلان و بیسارم بریزید دور تا وقتی ۳۰۰ میلیارد سکه دست خودشون هست ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
هم بسوزونن لونا یه دلار نمیشه
دمت گرم، این حرف و تحلیل عالیه، توروخدا همین مطلبو آویزه گوشتون کنید، اینو میگن حرف حساب
اونها خودشون بهتر از من تو میدونن پروژه لونا را چطور درستش کنن نگران نباش تو اگه قبول نداشتی وقتتو روی این صفحه نمیزاشتی
چقدر تو از ایم بازار بلدی ![]()
![]()
![]()
چند سال پیش اصلا آدمایی مثل تو نبود توی این بازار الان واقعا شده بچه بازی یه آدم که از بازار سر در بیاره این کامنت تورو بخونه میخنده بهت
میشه بهم بگی یه نفر چرا باید بیاد وقتی میتونه اون همه توکن رو به مردم بفروشه بیاد اونو بسوزونه تا تو پولدار تر بشی اینا همش فکر و خیالات متوهم خودمونه …
کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو زده به خواب رو نه شما انگار دوست نداری بیدار شی زندگی خودته به من مربوط نیست
روی صحبتم با کسانی هست که معنی فکر کردن رو میدونن و فقط کافیه کمی فکر کنند تا خودشون متوجه همه چیز بشوند