خب خب رسیدیم به جایی که تحلیل گرا میگن بیت میاد رو 12 دقیق مث زمونی که میگفتن میره تا 100 خب سلامتی همه تحلیلگرا و پیکنیکیا که هیچ وقت گفتشون درست از آب در نمیاد فقط با قدرت پیکنیک تحلیل میکنن
پس بشین و بشمار روز هارو! فقط بلدین یه چیزی بگین! بیت ۱۲ رو هم میبینه و هم صد هزار رو! بسپار به زمانبشین نگاه کن
تحلیل فقط امیر پیشرو
آقا امیر میگم بیت بشه 9هزار دلار چه تارگتی برایslpمیدی؟
ببین دوست عزیز مقاومت کندل ماهانه بیتکوین روی دو عدد ۱۲۰۰۰ و ۹۰۰۰ هست. و حتی ممکنه از ۱۲۰۰۰ برگرده. ریزش تا اون قیمت ها هم به این شکل نخواهد بود که بره و یه مدت اونجا بمونه. شدو میکشه روی اون قیمت ها. ولی موقع ریزش نمیشه برای هیچ ارزی تارگتی تعیین کرد. مخصوصا ارزهایی مثل اس ال پی که ساملای ثابتی ندارن یعنی تعداد سکه هاش ثابت نیست
اگه روی این ارز زیادی ضرر کردی حتما ریز حساب کتابت رو بهم بگو ببینم جریان چیه و چطور میشه مدیریت کرد
امیر جان 400سکه ازش دارم میانگین رو 1000تومن یا همون 0.034
امیرجان تو پارک چیزی نخر
جنس بد بهت میندازن داداش
نگران نباش نه اسکم میشه نه قیمتش اینجا میمونه دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره