نگاه آنتولوژیکال به هوش مصنوعی...👁و تحلیل های تکنیکال 📈

بیا داداش اینم به عشق خودت :heart:

:joy::joy:

راشا گفتم اسم این ساکارُز رو نبر دیگه…:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

دیدم داش شروین ناراحته گفتم یکم خوشحالش کنم

1 لایک

میدونم شروین حسش چیه.حسه تو رو هم میدونم. ولی هر چی اسم اون بنده خدارو بیاری یبیشتر حال میکنه…به این دلیل میگم…

1 لایک

راشا اینجا ورود کن…:face_without_mouth::face_without_mouth::face_without_mouth::face_without_mouth:

1 لایک

دوست اگر دوست و مُحِب باشه از سودِ دوستان خوشحال میشه و انگیزه میگیره حاج علی آقا ، کسی که نامِ ((ثارالله)) بر سینه اَش حَک شده مرآمش اینجوری نیست حاج علی ، کسی هم اینجوری باشه به شما که مُحِب هستی نزدیک نمیشه داداشم

3 لایک‌کرده

سید کجایی نیسی…؟ماموریت بودی…؟

1 لایک

فدایِ محبتت مهرداد عزیزم
نَ بابا ماموریت:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: ، والا از صبح میخوام یکی از ناوچه های امریکا را بزنم بخت یاری نمیکنه:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:، صد دفعه به حاجی گفتم لولایِ لانچر موشک را روغن بزن ولی گ و ز به حرفم نداد

داش مهرداد تتر تا کجا میریزه؟

1 لایک

اقا مهرداد کدوم ارز رو‌گفتید نقطه ورود اینا رو قسمت منم شد ببینم ولی نمیدونم کدوم ارز رو گفتید

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:دیشب تا صبح داشتم چارتهایی که فرستادی را نگاه میکردم تا رازش را بفهمم ، خدایی آخرش مهرداد گوشی را بر عکس کردم گذاشتم جلو آینه ببینم رازش درمیاد:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

سید کی باشه از سیستم بیای بیرون…هر دفعه که میری ماموریت،به دره نیگاه میکنم میگم یکی الان خبرتو میاره…:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

سلام دمت گرم داداش بیخیال بقول مهرداد خیال برش میداره خیال میکنه چه .،..،،،،هست

3 لایک‌کرده

بورس آمریکا ۵۲۰ میلیارد ریزش کرد :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

3 لایک‌کرده

محمد سوال شیش میلیون دلاری پرسیدی ، من یه زمانی محکم میگفتم تا زیر صد میاد ، ولی الان محکم میگم هدفش دویست و پنجاه است ، اگر بنزین گرون بشه روندِ رشدش نزولی و صعودی با سرعت کم میره بالا ولی اگر نتونن گرون کنن که به زودی بالای دویست

3 لایک‌کرده

سید خداوکیلی با اسنایپر کالیبر بی ام جی ۵۰ زدم.یه وال هم نتونست از اون خطا بگزره.چه برسه نهنگ و …:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:لعنت بهت ، ایشالله خبرتو بیارن فقط صبر کن برسم بالاسرت راز را بهم بگو بعدش سَربکش رحمت رو ، مهرداد بخدا امشب تا صبح کدِ ۱ ولت نمیکنم تا بهم نگی ، لامصب من بجایِ نون و آب ، چلوکباب بوخورم برای خودت برکت داره

محمد جان داری اطلاعات فوق محرمانه میپرسی ها…

2 لایک‌کرده

سلام آقا سامان

امیدوارم حالتون همیشه عالی باشه

کل سرمایه ام رو تترگلد کردم و الانم ریخت

به نظرتون چکار کنم؟

1 لایک

من نمیدونم چرا به من میرسی فقط بندِ تونبونَمو میزنی شلوارم از پام بیوفته:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: ، دیشب سه صبح بهت میگم چهل و هشت یا پنجاه هیچی نگفتی ، رویِ چهل و شیش ریخت پائین ، تووووووووووف