بیا داداش اینم به عشق خودت ![]()
![]()
![]()
بیا داداش اینم به عشق خودت ![]()
![]()
![]()
راشا گفتم اسم این ساکارُز رو نبر دیگه…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
دیدم داش شروین ناراحته گفتم یکم خوشحالش کنم
میدونم شروین حسش چیه.حسه تو رو هم میدونم. ولی هر چی اسم اون بنده خدارو بیاری یبیشتر حال میکنه…به این دلیل میگم…
راشا اینجا ورود کن…![]()
![]()
![]()
![]()
دوست اگر دوست و مُحِب باشه از سودِ دوستان خوشحال میشه و انگیزه میگیره حاج علی آقا ، کسی که نامِ ((ثارالله)) بر سینه اَش حَک شده مرآمش اینجوری نیست حاج علی ، کسی هم اینجوری باشه به شما که مُحِب هستی نزدیک نمیشه داداشم
سید کجایی نیسی…؟ماموریت بودی…؟
فدایِ محبتت مهرداد عزیزم
نَ بابا ماموریت![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
، والا از صبح میخوام یکی از ناوچه های امریکا را بزنم بخت یاری نمیکنه![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
، صد دفعه به حاجی گفتم لولایِ لانچر موشک را روغن بزن ولی گ و ز به حرفم نداد
داش مهرداد تتر تا کجا میریزه؟
اقا مهرداد کدوم ارز روگفتید نقطه ورود اینا رو قسمت منم شد ببینم ولی نمیدونم کدوم ارز رو گفتید
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
دیشب تا صبح داشتم چارتهایی که فرستادی را نگاه میکردم تا رازش را بفهمم ، خدایی آخرش مهرداد گوشی را بر عکس کردم گذاشتم جلو آینه ببینم رازش درمیاد![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سید کی باشه از سیستم بیای بیرون…هر دفعه که میری ماموریت،به دره نیگاه میکنم میگم یکی الان خبرتو میاره…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام دمت گرم داداش بیخیال بقول مهرداد خیال برش میداره خیال میکنه چه .،..،،،،هست
بورس آمریکا ۵۲۰ میلیارد ریزش کرد ![]()
![]()
![]()
![]()
محمد سوال شیش میلیون دلاری پرسیدی ، من یه زمانی محکم میگفتم تا زیر صد میاد ، ولی الان محکم میگم هدفش دویست و پنجاه است ، اگر بنزین گرون بشه روندِ رشدش نزولی و صعودی با سرعت کم میره بالا ولی اگر نتونن گرون کنن که به زودی بالای دویست
سید خداوکیلی با اسنایپر کالیبر بی ام جی ۵۰ زدم.یه وال هم نتونست از اون خطا بگزره.چه برسه نهنگ و …![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
لعنت بهت ، ایشالله خبرتو بیارن فقط صبر کن برسم بالاسرت راز را بهم بگو بعدش سَربکش رحمت رو ، مهرداد بخدا امشب تا صبح کدِ ۱ ولت نمیکنم تا بهم نگی ، لامصب من بجایِ نون و آب ، چلوکباب بوخورم برای خودت برکت داره
محمد جان داری اطلاعات فوق محرمانه میپرسی ها…
سلام آقا سامان
امیدوارم حالتون همیشه عالی باشه
کل سرمایه ام رو تترگلد کردم و الانم ریخت
به نظرتون چکار کنم؟
من نمیدونم چرا به من میرسی فقط بندِ تونبونَمو میزنی شلوارم از پام بیوفته![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
، دیشب سه صبح بهت میگم چهل و هشت یا پنجاه هیچی نگفتی ، رویِ چهل و شیش ریخت پائین ، تووووووووووف