واقع بین باشم و گولِ حرفهایِ گنده را نخورم

باور کن اون چفیه برای راه افتادنِ کارم هستش :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:همون چفیه برام تاحالا چندین میلیارد را بدونِ رحیم زنده کرده

1 لایک

فک کن یه ریشم تنگه چفیه بزنی دیگه…√π﷼﷼&&٪٪٪π√√√√••• ای داده بی داد…:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

فرقی ندارد هو اینجا میگم هم تو کانال خودم هر روز دارم طلا نقره نفت

1 لایک

خدایی مدیونی اگر فکر کنی من با اون قیافه و ریش چفیه بندازم ، باور کن تو اشهدِ منو خودندی با اون نشونه ها که ازم دیدی:kaaba::mosque: ، بابا اون چفیه را برای پپه اَم انداختم

1 لایک

میدونم.چون از گردن به پایینش…&٪√ππ÷÷π:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

2 لایک‌کرده

سلام مهرازخانم عزیز لطفا چندتا ارزبااستعدادرشدمعرفی کن خیلی متشکرم ازشمادوست عزیز

سامان خان پپه کی حرکت میکنه قبلاً خوب بود تحلیل جدید چیه ؟:folded_hands::heart:

من نوکرتم سلطان ، پپه خیلی وقت پیش روی ۳۰ الی ۳۱ پیشنهاد ورود دادم و الان وضعیتش اینچنینِ ، الآن با اینکه مشکوک به ریزش هستش ولی میشه اسپات ۳۱ الی ۳۲ یک پله ورود کرد ، اما صبر کنید اگر اسپات کار میکنید ، پیشنهادم این بود که تا جام جهانی صبر کنید ولی الان میگم تا پایانِ جام جهانی صبر کنید اگر اسپات کار هستید ، اگر هم فیوچرز کار میکنید که در هر حالتی میتونید بسته به استراتژیتون سود کنید ، ولی زبونم مو دراورد قبل از جهش کاردانو تویه هاب فریاد میزدم خرید کنید ، بچه ها در جواب میگفتند ما توکن پر بازده میخوایم و کاردانو بعدش منفجر شد

1 لایک

شنیدم میگن پایان جام جهانی اتفاقاتی در راه هست ببینم کریپتو پرواز می‌کند یا سقوط :person_shrugging:

اگر خط قرمز شکسته می‌شود عالی بود

اگر قیمت نزدیک ۳۰

۲۰

و۱۱ آمد پله ای خریداری میکنم

سامان خان تحلیل چطور هست نظرت برام مهمه :smiling_face_with_three_hearts::folded_hands::heart:

1 لایک

عالی بود لذت بردم ، دقیقاً مشخص است که مستقیم با خوده چارت درگیر شدید و زمان زیادی برای بدست آوردنِ این بینش و تعیین خطوط صرف کردید نَ فقط پپه بلکه مشخص است در کل چارت براتون اهمیت ویژه داره ، نقاط ورود پلکانی روی قیمت سی و بیست و یازده و یک پله سنگین با یک صفر اضافه شدن عالی هستش ، در کل الآن جهان در وضعیت خاصی هستش ، میتونه بازار تا پایان جام جهانی یک جهش بزرگ کنه ولی به ریسکش نمیارزه برای اسپات کارها ، با توجه به بورس آمریکا و چین و نفت و طلا که دوران عجیبی را میگذرانند میتونه جهش کنه ولی ریسک هم داره ، پپه در این میان اگر استثناء نبود میگفتم طرفش نرید ولی واقعاً خاص هستش اما پر ریسک ، اگر اصرار به ورود اسپات دارید حداقل توکنهایی را انتخاب کنید که زیرساخت و شبکه بلاکچین خودشون را دارد آنهم فقط یک پله خرید و بعدش صبر

1 لایک

سلام سامان جان تا ناخدا داریی غم نداری دوبار لیکوید شد ولی بار سوم خونشون نوشان جان کرد

1 لایک

رحیم الآن در تاپیکِ (تحليل ارز sui اسپات) هستن ، یه تحلیل خوب هم راجب سویی دادن ، عکسِ پروفایلشون هم زرد رنگ هستش

1 لایک

ناخدا که قوربونش برم اونقدر قشنگ راه میبره ، فقط به یه شرط اونم اینکه اگر به ناخدا بودنش ایمان دارم باید سکوت و صبر پیش بگیرم ، نشه یکدفعه عکس العمل نشون بدم چون به این معنی هستش که سُکّان را از دستش گرفتم و بهش بی احترامی کردم ، کی دو بار لیکویید شد؟

1 لایک

سامان داشتم قلق کار با فیوچرز بگیرم دوبار لیکوید شدم

تجربه ما از این دو روز اینه

بازار فوق العاده نوسان شدید داره چون بزرگان بازار دارن معامله میکنن پس رقابت با بزرگان یعنی شکست بدون برو برگرد

پس باید از تایم کوتاه با اهرم 50وارد بشی و ریشه طمع ببری

دوبار سود 170درصد تبدیل به لیکویید کردم

علی قبل از اینکه پوزیشن باز کنی حدِ ضررت را تعیین کن حداکثر ده درصد از مارجینی که ورود میزنی ،اهرم بندیت را نمیدونم چه جوریه ، فرض کنیم اهرمت یک باشه و مارجینت صد دلار باشه ، حدِ ضررت را حداکثر تا ده دلار تعیین کن ، بستگی داره نقطه ورود را چقدر درست انتخاب میکنی ، اگر نقطه ورودت جایه اشتباه باشه سریع حد ضررت میخوره ولی حداقل نود دلار برات میمونه که دوباره پوزیشن باز کنی ، وقتی حد ضررت خورد از چارت توکنی که انتخاب کردی بیرون نیا و صبر کن ببین کجا میره و دوباره وارد شو

علی تووبیت را امتحان کن

علی باور کن بازار بزرگ نداره ، نوع و شکلِ حرکتِ تو بقیه را بزرگ و کوچیک میکنه ، حدِ ضررت را محکم بچسب و پوزیشن که باز میکنی رفتی تویه سود بدونِ طمع ببند ، مثلاً پنجاه درصد رفتی تو سود ببند ، چرا منتظر صد و دویست درصد میمونی

یه ولت تون کیپر نصب کن بهش تون انتقال بده و بعد از اون بفرست تووبیت ، فقط زیاد انتقال نده که فردا اگر بسته شد به مشکل نخوری