فقط درست کپی پیست شدن آدرس و ممو یا همان (کامنت) را چک کن چون اگر اشتباه باشه پولت میپره
سامان باور میکنی اعتقاد به حد ضرر نداردم گذاشتن حد ضرر همون طمع میشه ![]()
علی جآن ، برادرم، تو هم مثلِ منی ولی منی که ضرر گنده کردم قبلاً و بعدش تصمیم گرفتم یا حدِ ضرر بذارم یا بشینم پشته چارت و حسی پوزیشن را ببندم ، باور کن بدترین کار هستش ، لطفاً گوش کن و حداکثر ده درصد از اصلِ مارجینت رفتی تو ضرر بیا بیرون ، دو بار حد ضررت میخوره ولی دفعه سوم پوزیشنت میشینه و جبران میشه
این هم شد یه حرف حساب ![]()
Wld هم برسی شود ممنون
سامان خان میخواد یه حرکتی کنه حداقل ۱۰ درصد افزایش احتملا داشته باشد
رحیم هم تحلیل بهش گفتم تحلیل نکرد
دمت گرم بهش بگو تحلیل کنه شاید دید بهتری بگیریم از چارت ![]()
![]()
![]()
صبر کن بذار ببینم عزیز چشم
من همین الآن تاپیک سه تحلیلگر درخواست دادم میتونید درخواستم را در اون تاپیک ببینید ، رحیم اگر مشغول نباشه حتماً چارت پست میکنه منتظر باشید
زحمت کشیده خیلی ممنونم ازت ![]()
![]()