واقع بین باشم و گولِ حرفهایِ گنده را نخورم

فقط درست کپی پیست شدن آدرس و ممو یا همان (کامنت) را چک کن چون اگر اشتباه باشه پولت میپره

سامان باور میکنی اعتقاد به حد ضرر نداردم گذاشتن حد ضرر همون طمع میشه :thinking:

علی جآن ، برادرم، تو هم مثلِ منی ولی منی که ضرر گنده کردم قبلاً و بعدش تصمیم گرفتم یا حدِ ضرر بذارم یا بشینم پشته چارت و حسی پوزیشن را ببندم ، باور کن بدترین کار هستش ، لطفاً گوش کن و حداکثر ده درصد از اصلِ مارجینت رفتی تو ضرر بیا بیرون ، دو بار حد ضررت میخوره ولی دفعه سوم پوزیشنت میشینه و جبران میشه

2 لایک‌کرده

این هم شد یه حرف حساب :+1:t2:

1 لایک

Wld هم برسی شود ممنون

1 لایک

سامان خان میخواد یه حرکتی کنه حداقل ۱۰ درصد افزایش احتملا داشته باشد

رحیم هم تحلیل بهش گفتم تحلیل نکرد
دمت گرم بهش بگو تحلیل کنه شاید دید بهتری بگیریم از چارت :heart::smiling_face_with_three_hearts::folded_hands:

1 لایک

صبر کن بذار ببینم عزیز چشم

1 لایک

من همین الآن تاپیک سه تحلیلگر درخواست دادم میتونید درخواستم را در اون تاپیک ببینید ، رحیم اگر مشغول نباشه حتماً چارت پست میکنه منتظر باشید

1 لایک

زحمت کشیده خیلی ممنونم ازت :smiling_face_with_three_hearts::ok_hand: