کلاب ۱٪ آپولو- تحلیل های آکادمیک

درود دوستان عزیز
تحلیل جدید بیتکوین آپلود شد
ارادتمند

1 لایک

تشکر از وقتی که میگذارید،هایپ هم داخل یه کانال صعودی داره حرکت میکنه امروز سقف کانال رو زد

1 لایک

با عهدی که با بیت بستم …مانده ام..البته حجم رو تو مسیر کم میکنم …اگر هم رفت بالا حجم اضافه میکنیم :joy:

2 لایک‌کرده


درود بر مهرداد عزیزم
بله دقیقا طبق دیدی که از قبل بهش داشتی و عالی تحلیل کردی اتفاق افتاد
برای من هم شکست و تثبیت زیر کف کانال
با تارگت اول خط سبز ؛ اگر محدوده 60 هزار از دست بره، تارگتهایی که با هم صحبتشو کردیم دور از ذهن نیستن واقعا
تحلیلت واقعا عالی بود برای بیتکوین کلی یاد گرفتم به شخصه

2 لایک‌کرده


برای دامیننس این مد نظرمه
اگر کف کانال این هم شکسته بشه، باید بریم تو کار شورت پارتی
با این مومنتومی که داره میره سمتش البته نمیشه کم انتظار باشیم برای شکست کف کانالش
خودت نظرت چیه؟

کماکان سوارم…هی واسه خودم اسکرین میگیرم…:joy:

4 لایک‌کرده

این اگر بخواد الگو رو تکمیل کنه میره سمت باکس قرمز…یعنی تکرار حرکت بیضی بعد از شکست کانال…

4 لایک‌کرده

دامیننس میشه این ..اگر این شکست معتبر باشه که من هنوز مطمعن نیستم!!! باید در اینده همچین حرکتی کنه..یعنی دامیننس بیت در حال کاهش…

حالا سوال اینجاست که دامیننس بیت به نفع کدوم یکی موارد پایین کاهش پیدا میکنه !!! تو این چند روز اخیر به نفع التکوینها بوده…

ولی این الان الت کوینها ..دو مسیر وجود داره شکست مقاومت و الت سیزن احتمالی و دامپ شدید الت کوینها..کدوم؟ و چرا؟

حالا میریم سراغ تتر …من البته یکی دو سناریو رو یادم رفت …یکی از سناریوها دایره است …یکی دیگه ما اینه یه موج دیگه اصلاح کنه…

حالا سوال اینه ؟ به نفع کدوم در حال کاهشه التها یا استیبل ها ؟

3 لایک‌کرده

میشه ارز سولانا sol رو تحلیل کنید ممنون

1 لایک

حالا اینو ببین :joy:

هر انچه که میگم رو عمل میکنم …

4 لایک‌کرده

درود ،وقت بخیر اقا مهرداد

خیلی عالی بود تحلیل هاتون، برای من چند نکته جالب داشت ، اگه تونستید خوشحال میشم تحلیل های بیشتر با توضیحات بیشتر بذارید تا استفاده کنیم

1 لایک

سلام و درود استاد

اگر ممکنه ارز near و بررسی بفرمایید پیش بینی میشه تا کجا ریزش داشته باشه

1 لایک

این همون نامردی بود که گفتم(ریزش سنگین بازار)…دایره پست قبلی دامیننس تتر رو ببینید و چارت زیر رو … فقط دایره رو نگاه

حرکات مو نمیزنه !!!

2 لایک‌کرده


یک چیزی راجع به دامیننس توجهم رو جلب کرد، اینکه نتونسته هنوز خارج از کانالش تثبیت بده و با شدو برگشته داخلش، این به من این پیام رو میتونه برسونه که با توجه به بالاتر رفتن دامیننس تتر ، بیتکوین ماهیت خودش به عنوان یک کالای ضد تورمی رو بیشتر بشناسه و این به ضرر آلت کوین ها تموم بشه، یعنی بیتکوین ارزش خودش رو بتونه حفظ کنه اما آلت ها خیلی سنگین تر بریزن.
اتریوم هم الان رسیده به کف همچی کانالی


ETH.D

1 لایک

نوش جونت، عالی تحلیل کردی :heart:

2 لایک‌کرده


درود محمد عزیز، اگر قصد خرید در نقاط پایین تر رو داشته باشید، باید صبر کنید به محدوده های مشخص شده برسه و بعد براتون یک باکس درست کنه، شکست اون باکس رو میتونید خرید بزنید

1 لایک

درود دوست من
ارز near در یک نقطه PRZ خوب قرار داره، هم روی محدوده حمایتی، هم روی خط روند، انتظار برگشت ازش داریم
اما اگر ریزشش ادامه دار باشه، خط زرد رنگ میتونه مقصد بعدیش باشه.

3 لایک‌کرده


اگر با 9.488 برسه، همون کف 50 هزار میشه که تو تحلیل بیت الان گذاشتم، اما اگر اعداد بالاتر رو ببینه، مهرداد عزیزم، پوزیشن شورتت رو همچنان باز نگهدار :grin:

2 لایک‌کرده

دوستان عزیزم، تحلیل جدید بیتکوین هم امروز خدمتتون قرار دادم حتما ملاحظه بفرمایید و سوالی داشتید بپرسید، یک نکته ای درباره بازار دقت کنید، فعلا ورود اسپات نداریم، اکثر ورودها فیوچرز و شورت هستن، پس صبوری کنید و به طور هیجانی معامله به هیچ عنوان انجام ندید

3 لایک‌کرده