نظر من اینه که حداقل یک ماه دیگه اوضاع خیلی بدتر میشه ، ولی این نظر من هستش خانم لیلا و من اگر جایه شما بودم اینگونه عمل میکردم ، اما در نهایت باید خودتون تصمیم بگیرید ، من اگر تتر گلد را قیمت بالا زمانی که طلا بیست تومن بوده خرید میزدم که الان هیچ چاره ائی بجز نگهداشتنش نداشتم ، چون طلا را با ضرر نمیتونم بفروشم و حتی شده دو سال هم صبر میکنم برگرده ، طلا را ریال کنم که چه بشه ، باهاش شیر بخرم دونه صد و چهل هزار تومن؟؟؟؟
کاملا منطقیه
درست می فرمایید
یک دنیا ممنونم … ،،،،،،
مسئله ائی که هست خانم لیلا باور کنید اگر مسئله اقتصادی شما خیلی پیچیده باشه من صاحب نظر نیستم ولی موردی باشه که بتونم نظر سطحی بدم که شاید بتونم و اگر هم نتونم از شخصِ صاحب نظر مثلِ مهرداد عزیزم کمک میگیرم ، اگر امکانش هست خلاصه برام متن بفرستید خیلی بهتر هستش چون جایی که هستم به شدت معذوریت دارم و مطمئن باشی اگر معذوریت نداشتم همین الآن آیدی میدادم![]()
![]()
، ولی اگر میشه خلاصه برام بنویسید چون حسِ بدی پیدا میکنم اگر نتونم حداقل کمک کوچکی برسونم
چطوری دادا
یه مدت یخورده مورد بی لطفی قرار گرفتم
خیلی از لطفتون و بزرگواریتون ممنونم
کاردانو رو معاملاتش و متوقف کرده
سامان جان تو البانک خودتم چک میکنی بی زحمت
درود روند بیبی دوج در آینده چطور روند صعودی داره یا ریزش داره لطفا راهنمایی بفرمائید
نگو که الان سید سکته میکنه…کاردانو خط مشکیشه…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
تف به این شانس هفته پیش خریدمش
نگران نباش.نوساناتش ممکنه شدید بشه.یه حرکتی میزنه…![]()
سلام عزیز.اگه عجله نداری بذار تا چارتشو بررسی کنم بهت کلیتشو میگم…
فدات بشم حاج علی آقا ، بدبختی اینه دارم خودمو اذیت میکنم بیخود ، الکی نشستم برای ده دلار ده دلار سودِ فیوچرز اعصابمو خط خطی میکنم ، مریضم دیگه ، اعتیادم پیدا کردم بهش ، وگرنه که من زیرِ پآتم حاج علی آقا ، اینترنت قطع بود خیلی تریدِ خونم اومده بود پائین ، دارم کم کم سیر میشم و بیشتر میام اینور ، فدا محبتت حاج علی ، شما و مهرداد دلیلِ هآب اومدنم هستین ، مهرداد که شهیدم کرده ، فقط مونده برایِ نظافت منزل برم خونشون
موقتِ عزیز ، قبلاً هم اینجوری شده بود، مهرداد میدونه کاردانو ناموسِ منه میخنده ، نخند لعنتی
سید البنکو زدن…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
جدی میگی ، ساختمونشو با موشک زدن ؟!؟!
من توش بودم ، یعنی اکانتم توش بود
مهرداد بیا صرافی بزنیم ، توکن که زدیم ، بیا صرافی بزنیم اسمشو بذاریم لآفَنگ ، هم وزن صرافی که با موشک زدن اسمشو نمیارم
سلام آقا مهرداد در مورد ارز ژوپیتر یه راهنمایی میکنید لانگ گرفتم با ضریب ۵

