خدایی داره میرقصِ ، جآن جآن ، بمیرم برآش![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
چرا عکسِ ناموسِ منو تو سوشیال پخش میکنی![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سید تو کد ۸ اسمو اشتباه زدی ترکیدم از خنده…![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
سلام عزیز.اسمو لاتین لطف میکنید.
شانسی که من دارم میره میخوره باور کن![]()
با سلام خسته نباشیJUP
چرا اخطتر دادی لعنتی ترسیدم
همینکه اینجا تو هاب هستید و تویه این تاپیک هستید یعنی واقعاً بد شانس هستید ، بعدشم مهرداد تو میگی کدِ۸ اسمو قاطی کردم و اخطترش را به من میدی، ایشالله کدِ۲ بگیری نتونی اجابت کنی
بَه بَه ، طاهری جآن دوبار سلام کرد ، یعنی اهلِ دلِ
سلام سامان جان عزیزی
مهرداد اینجا یه( دِ ز آ ر ت ) داشتیم کوش ؟
سید یه تحلیل jup بده دستم بنده…
من نوکرم ، اینجا نظافت میکنم
تحلیل بدم که کدِ هشت به ریشم و تحلیلم بخندی
مهرداد بیا که از
Jup
هیچی نفهمیدم ، الآن تبدیل نگاش کردم ، یه رنج تشکیل داده طولانی ، من باشم کفِ رنج اسپات خرید میکنم ولی بالای رنج سل نمیگیرم چون مشکوک به جهش هستش ، تو نگاش کن مهرداد
ادامه دادن بحث از نگاه آنتولوژیکال به هوش مصنوعی…
و تحلیل های تکنیکال
:درود به سیدومهرداد، باصفا، داداش تتر 160هزاربنظرتون،بااهرم 20خوبه یه لانگ بگیرم تا 179هزار اگه اومد. به نظرم یه موج دیگه ریزش داره تافردا مرسی
آقا مهرداد آقا سامان ممنون از راهنمایتون شبتون خوش
سلام ایلانتر جان…تتر قیمت دقیقه ایش خیلی سکرته،نمیشه بگم…![]()
آقا مهرداد ی راهنمایی میکنین خواهشاً من تتراموتو180فروختم میره پایین بازبخرم یانه خیلی حیاتیه

