نگاه آنتولوژیکال به هوش مصنوعی...👁و تحلیل های تکنیکال 📈

خدایی داره میرقصِ ، جآن جآن ، بمیرم برآش:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:چرا عکسِ ناموسِ منو تو سوشیال پخش میکنی:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

سید تو کد ۸ اسمو اشتباه زدی ترکیدم از خنده…‌:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

1 لایک

سلام عزیز.اسمو لاتین لطف میکنید.

شانسی که من دارم میره میخوره باور کن:joy:

1 لایک

با سلام خسته نباشیJUP

1 لایک

چرا اخطتر دادی لعنتی ترسیدم

همینکه اینجا تو هاب هستید و تویه این تاپیک هستید یعنی واقعاً بد شانس هستید ، بعدشم مهرداد تو میگی کدِ۸ اسمو قاطی کردم و اخطترش را به من میدی، ایشالله کدِ۲ بگیری نتونی اجابت کنی

بَه بَه ، طاهری جآن دوبار سلام کرد ، یعنی اهلِ دلِ

سلام سامان جان عزیزی

1 لایک

مهرداد اینجا یه( دِ ز آ ر ت ) داشتیم کوش ؟

سید یه تحلیل jup بده دستم بنده…

1 لایک

من نوکرم ، اینجا نظافت میکنم

تحلیل بدم که کدِ هشت به ریشم و تحلیلم بخندی

1 لایک

مهرداد بیا که از
Jup
هیچی نفهمیدم ، الآن تبدیل نگاش کردم ، یه رنج تشکیل داده طولانی ، من باشم کفِ رنج اسپات خرید میکنم ولی بالای رنج سل نمیگیرم چون مشکوک به جهش هستش ، تو نگاش کن مهرداد

1 لایک

ادامه دادن بحث از نگاه آنتولوژیکال به هوش مصنوعی…:eye:و تحلیل های تکنیکال :chart_increasing::درود به سیدومهرداد، باصفا، داداش تتر 160هزاربنظرتون،بااهرم 20خوبه یه لانگ بگیرم تا 179هزار اگه اومد. به نظرم یه موج دیگه ریزش داره تافردا مرسی

1 لایک

آقا مهرداد آقا سامان ممنون از راهنمایتون شبتون خوش

1 لایک

سلام علیکم،

انشالله که خیره

خدا میدونه!!

1 لایک

سلام ایلانتر جان…تتر قیمت دقیقه ایش خیلی سکرته،نمیشه بگم…:wink:

1 لایک

سلام.امیر شوخی،شوخی،با مبارکم شوخی…:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

:grin::grin::grin::grin::grin::grin:

3 لایک‌کرده

آقا مهرداد ی راهنمایی میکنین خواهشاً من تتراموتو180فروختم می‌ره پایین بازبخرم یانه خیلی حیاتیه